Ja dat kan maar wel kaarsje/theehouder eronder zodat het warm blijft
Brood
Komkommer
Cherry tomaatjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eet smakelijk ;)
Je kunt beter een kaasfondueset kopen daar kan je dan een waxinelichtje onder zetten waardoor het warm blijft anders wordt de kaas hard, maar je kunt er stokbrood en tomaatjes in dippen dat is het lekkerst!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker, elke pan! Wel warmhouden en een uitje snipperen en erin , wat witte wijn erin, stokbrood erin dopen en stronkjes venkel om mee te dopen! Om het extra lekker te maken kun je wat geraspte kaas in de fondupan doen! Eet smakelijk en geniet!