via hotmail.com of msn .com
daar ga je naar messenger en dan volg je de aanwijzingen
13 jaar geleden
Stap 1
Ga naar www.hotmail.com en klik op “Registreren”.

Stap 2
Vul heel het formulier in. Als je dit gedaan hebt, heb je een e-mailadres gemaakt. Onthoud deze goed! Vergeet natuurlijk ook je wachtwoord niet.

Stap 3
Ga naar deze pagina http://explore.live.com/windows-live-essentials?os=other op Windows Live Messenger (MSN) te downloaden. Zodra deze gedownload is kun je MSN installeren.

Stap 4
Als MSN klaar is met installeren open je het programma, en meld je je aan met je e-mailadres. Je zult nu een lege contactenlijst zien.

Stap 5
Je moet nu je vrienden toevoegen. Je moet het e-mailadres van je vriend(in) weten om deze toe te voegen. Toevoegen doe je door op het icoontje van een poppetje met een plusje te klikken.

Om met deze persoon te chatten moet hij/zij jou eerst accepteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar www.msn.com
en dan ; id maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tik in Google MSN in en volg de instructie.