Kun je een PDF bestand splitsen?

Ik heb een rapportage in PDF die betrekking heeft op een aantal bedrijfsonderdelen. Ik wil deze rapportage doorsturen naar betrokkenen, maar alleen voor zover het gaat om het deel dat op hen betrekking heeft.

Hoe kan ik een bestaand PDF document opsplitsen in enkele meerdere?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.8K

Het beste antwoord

Daar zijn freeware programma's voor.
Ik gebruik PDFTK-builder.

Toegevoegd na 1 minuut:
Meer informatie over PDFTK-builder:
"Ik gebruik daarvoor PDFtk Builder - freeware, en het kan nog veel meer dan alleen maar PDF-bestanden samenvoegen. Je kunt ook bepaalde pagina’s uit een PDF-document halen en in een ander document opslaan; je kunt zeggen dat je bijvoorbeeld pagina’s 5 t/m 12 van document A wilt nemen, en daaraan pagina’s 3, 8, 22 en 7 van document B wilt toevoegen, en het geheel wilt opslaan als PDF-document C.
PDF-pagina’s roteren (vaak handig als ze gedraaid of verkeerd-om uit de scanner komen, watermerken toevoegen - alles kan.
Ik vind PDFtk Builder eenvoudiger in het gebruik dan PDF SAM, een ander vaakgebruikt tool."

bron: beste antwoord van Cryofiel op de vraag:
http://www.goeievraag.nl/vraag/mogelijk-drietal-losse-pdf-documenten.68124
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Yep, ik gebruik het al jaren, naar volle tevredenheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ik sinds een maand of 7 ook :)

Andere antwoorden (1)

Probeer het eens met http://www.splitpdf.net/
bamibal