wie heeft hyves opgericht? en in welk jaar?

ik zou dat graag willen weten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Het beste antwoord

Raymond Spanjar, Koen Kam en Floris Rost van Tonningen. Deze heren hadden daarvoor al de beurssite iex.nl opgericht en die in 2000 voor naar men zegt 5 miljoen verkocht.Daarna richten ze in 2004 Hyves op, dat ze in in oktober van dat jaar verkochten aan de Telegraaf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Raymond Spaanjer 2004

Toegevoegd na 32 seconden:
Herstel, ik vergeet er een paar:
"Hyves werd in 2004 opgericht door Raymond Spanjar, Koen Kam en Floris Rost van Tonningen."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hyves werd in 2004 opgericht door Raymond Spanjar, Koen Kam en Floris Rost van Tonningen