Verhoogde leverwaarden

Toegevoegd na 2 minuten:
Wel handig met een uitleg erbij. Ik heb nu 4 jaar de ziekte van Graves (auto immuun) en ik had toen mijn schildklier wel eens te snel ging afwijkende leverwaarden. Maar nu is mijn schildklier waarden goed maar ik heb wel verhoogde leverwaarden. Ik weet alleen dat ze te hoog zijn verder niets. Kan dit voorkomen? Ik ben nu ook verkouden en heb opgezette klieren. Kan fit er iets mee te maken hebben? Of omdat ik graves heb kan het dan ook AIH zijn omdat ik al een auto immuunziekte heb.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten
3.1K

Antwoorden (1)

Een te hoge leverwaarden,kan te maken hebben met medicijnen,(alcohol maar dat is bij jou denk ik niet van toepassing).Kijk de lever maakt giftige stoffen onschadelijk maar te veel van medicijnen enz.kan de lever een verhoogde waarde geven.Je zou vitamine kunnen slikken 1 vitamine C per dag(hoog gedoceerd,bijvoorbeeld 1000 milligram per pil)dat de waarde weer wat omlaag brengt.En laat het dan na een maand weer testen .

Toegevoegd na 5 minuten:
Het is wel zo dat vitamine C ,niet word opgeslagen in je lichaam,dit plas je weer uit.in tegen stelling met andere vitamines die blijven in je lichaam en worden gebruikt als dat nodig is.Vandaar dat je die vitamine C, een maand moet gebruiken om te kijken of de waarde van je lever naar beneden gaat.Als dit het geval is zou je deze vitamine meerdere keren moeten gebruiken.

Toegevoegd na 8 minuten:
1 vitamine C 1000 mg. zijn 80 sinasappels.