Ik geloof € 5 per gram, dus flink je best doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
50 gulden was het... Maar het zal nu 50 euro zijn of meer, mede omdat nu de wet veranderd is en de donor altijd bekend moet gemaakt worden als moeder of kind erom vraagt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Per donatie bij een spermabank ontvangt een donor meestal een vergoeding van zo'n 20-50 euro, is afhankelijk van de betreffende instelling. Wil je snel rijk worden ? :)
14 jaar geleden
je krijgt alleen reis en onkostenvergoeding
dus van je sperma wordt je niet rijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar wordt je in principe niet voor betaald, net als bij bloed donatie.
Houd er wel rekening mee dat je in Nederland niet annoniem bent als donor, in België wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is liefdewerk, oud papier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet zo veel, wat kost nou een grammetje sperma haha. Misschien 5 euro ofso...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet meer dan een pot trekzalf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geef er geen cent voor.