Hoe denk ik minder aan een bepaalde persoon?

Ik en een meisje praten al best wel lang, en ik denk niet dat ze interesse in mij heeft en soms voel ik me heel goed bij haar maar soms ook niet, ze is ook altijd over haarzelf bezig en ze interesseert haar niet echt in mij..

Hoe kan ik stoppen met aan haar te denken zonder haar te blokkeren ofzo?

Bedankt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Relaties
1.8K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Meisjes :) ( mensen ) praten altijd graag over zichzelf vaak is dat toch een goed teken dat ze mogelijk toch belangrijk vindt dat jij haar aandacht geeft . Ga dr gewoon vol in zeg gewoon ik vind je leuk / gezellig je zit in Mn hoofd . Doe er wat mee ! Mooie meisjes zijn net mooie bloemen doe jij niks dan plukt een ander ze wel of ze gaan dood in de vaas . Kom op doe er wat mee be a man about it . Met dat chicken gedoe kom je nergens nooit geschoten altijd mis . Dat is de beste remedie om er van af te komen of er iets moois van te maken . Want nu twijfel je Daarom kom je er niet los van.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik sluit me aan bij de rest, actie ondernemen. Als je te lang w8 en zo doorgaat, ben je straks diegene die altijd zo goed luistert. En komt er straks iemand anders die alle actie krijgt. In het ergste geval kun jij dan alles aanhoren over het verliefde stel. Ga dr voor, en... live life to the max

Het beste antwoord

Je kunt twee dingen doen, nou ja 3 eigenlijk.
Gewoon doorgaan zoals nu, maar dat wil je niet. Of haar mee uit vragen, bv naar de film, of wat je nu vraagt :

Hoe kan ik minder denken aan een bepaald persoon?

Inderdaad, je kunt haar blokkeren maar daar schiet je niet zo heel veel mee op, dan nog blijf je aan haar denken. Beter is gewoon met een paar vrienden iets leuks gaan doen, je aandacht dus op iets anders richten. Maakt eigenlijk niet uit wat, Wat je normaal met je vrienden doet, maar niet alleen gaan zitten thuis of ergens anders, dan juist ga je aan haar denken.
Je kan natuurlijk ook een bijbaantje nemen, dan heb je zeker iets anders aan je hoofd.

Kijk maar, maar ga wel iets doen!:)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord :)

Andere antwoorden (1)

je kan het van meerdere kanten bekijken:
1 Als jij haar echt leuk vindt zou ik met samen met haar leuke dingen gaan doen, veel mensen zeggen dat er genoeg vissen in zee zijn, maar als er een aan je lijn hebt, moet je die wel binnen halen. Anders heb je er nog niks aan.
2 als je niet zeker weet of je haar leuk vindt zo ik dat eerst even goed bekijken, denk je soms random aan haar, lig je soms wakker omdat je niet kan slapen omdat je denkt aan haar, hoe voel je je in haar buurt, is zij het wel waard en de belangrijkste: is ze überhaupt nog wel beschikbaar?
3 Als je haar niet leuk vindt en liever geen echte relatie aan gaat met haar aan wil gaan omdat je meer slechte herinneringen hebt dan goede moet je haar dat duidelijk maken, maar als je denkt dat ze jou wel ziet zitten moet je het niet te direct doen, zoals: ik vermoed dat jij mij leuk vindt, ik jou niet. Dus zet dat maar uit je hoofd! NIET DOEN!!! je hoeft op haar ziel te trappen! Je kan het voorzichtig over andere meisjes hebben die jij ziet zitten en haar dan om advies vragen, waarmee je dus eigenlijk al duidelijk maakt dat jij geïnteresseerd bent in iemand anders.

Als je hebt gekozen bij welke van de 3 je past zijn hier de tips: ga om met je vrienden (naar de kermis of zo), probeer plaatsen waar je haar erg vaak tegen komt te vermijden, blokkeer haar niet, dan zal ze je op andere manieren proberen te bereiken,
leg je herinneringen aan haar op zij, archiveer haar chat op whats-app desnoods, houd je hoofd bij andere zaken dan die met haar te maken hebben, wat ook goed werkt is jezelf op een meisje richten om 'haar' te vergeten.