Zwanger tijdens gebruij van prikpil , en is anticonceptie schadelijk voor de baby?

Ik gebruik al ongeveer 9 maanden de prikpil, ik heb toen de prikpil afliep sex gehad,
Ook heb ik zwangerschapskwaaltjes,
Misselijkheid, gevoelige borsten en vooral last van brandend maagzuur
Ik heb al een zwangerschapstest gedaan maar die is negatief, IEMAND EEN IDEE WAT IK MOET DOEN!!!!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Kinderen
3.3K
Ritsuka
7 jaar geleden
Je hebt een test gedaan, maar die is negatief. Waarom denk je dan dat je zwanger bent?
Lijkt mij een vraag voor je huisarts.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wacht een week en test dan nog een keer.
Overigers krijgen veel vrouwen zwangerschaps kwaaltjes als ze denken zwanger te zijn. Dat is het placebo effect.
Erna55
7 jaar geleden
Ga naar de huisarts.

Antwoorden (1)

Het is zeer onwaarzijnlijk dat je nu toch zwanger bent ik gebruik ook de prikpil en mijn huisarts adviseerde mij om 2 jaar te stoppen met de prikpil als wij weer een kinderwens hebben omdat het zo lang kan duren voordat je weer vruchtbaar bent en die misselijkheid en gevoelige borsten kun je krijgen als je jezelf 'gek maakt' ( weet niet zo goed hoe ik het anders kan verwoorden)
Ik hoop dat je hier iets aan hebt