Er zit er een bij mij in de klas. Maar die lust wel water met iets toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Puur water is nagenoeg smaakloos. Dus nee, waarschijnlijk niet. Maar er zullen zeker mensen zijn die het lokale water (met mineralen ed er in) niet lekker vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja die zijn er zeker wel, ik hoor er steeds vaker van, er zit geen smaak aan zeggen ze dan, het smaakt naar niets.
maar mensen die niet roken en gezond eten, weten dat aan water zeker wel een smaak zit en dat het overal anders smaakt.
Water is en smaakt lekker, maar ja, wat is lekker.
Als je aan bier denkt en dan water drinkt, komt het niet goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
itsme
13 jaar geleden
inderdaad +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Triest, deze mensen zouden is wat meer van de wereld moeten zien. Dan weten ze ook dat we bevoorrecht zijn met schoonste water ter wereld, wat zomaar uit de kraan loopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker jelle, proef maar eens gedistillleerd water.
Kimath
13 jaar geleden
De smaak van water (de mineralen etc. er in) is inderdaad overal anders. Het water bij mij thuis smaakt lekker, maar ik ben ook wel eens bij mensen geweest waar het water niet lekker smaakt.
In België smaakte het water naar chloor, dan snap ik wel dat je het niet lekker vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eddijst, ik ben gek op water en toch rook ik en
Ik eet gezond.
Ik vind het soms heel gronderig smaken , vet of het smaakt naar chloor.Maar over het algemeen vind ik water prima smaken.
Tussen wel of geen water lusten, zit nog een heleboel in hoor. Zo zwart-wit is het meestal niet. Er zijn mensen die spruitjes echt net lusten, maar er zijn veel meer mensen die het heus wel door hun keel krijgen, maar het niet zo lekker vinden.

Bij water kan ik het me niet voorstellen, omdat het smaakloos is. Het is dus alleen maar vocht. In alles zit water. Dus als je water niet "lust", krijg je het automatisch binnen. Bovendien heeft iemand die geen water lust een enorm probleem. Denk maar aan tandenpoetsen, zwemmen, medicijnen slikken, douchen, en regen. Antwoord op je vraag: ik denk niet dat er mensen zijn die geen water lusten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, ik denk dat er eerder mensen zijn die claimen geen water te lusten, maar eigenlijk gewoon liever wat anders willen drinken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies! En het is denk ik logisch, dat die claim meestal van kinderen afkomstig is. Een volwassene heeft er niet zoveel belang bij, om geen water te "lusten" ;-)
Ja, ik ken er een paar, maar die lusten dan ook echt bijna niks, geen melk, geen pasta ect.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet lusten gaat te ver, maar ik vind het zeker niet lekker.
en zonder smaak bestaat niet het is alleen dat er een nulpunt in smaak zit wat met dan zonder smaak noemt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik lust geen water.
ga er echtan kokhalzen.
probeer het elke x weer, maar ga er echt van over mn nek.
baal er best wel van, maar tis niet anders.
ik lust wel ranja en dan probeer ik elke x wat minder ranja toe te voegen, maar zodra die 'watersmaak' de boventoon voert ... bleghhh.
ik kan ook geen medicijnen met water innemen.
doe het dan vaak met thee of verdunde (ja met water) sap.
verder lust ik bijna alles wel (zelfs spruitjes)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Normaliter vind ik persoonlijk niets aan water. Ik drink het omdat het moet. Ik wil nl. een goede huid en gezonde nieren houden. Ook wil ik mijn blaas schoonhouden want ik was altijd gevoelig voor blaasontsteking. Sinds ik mezelf dwing de hele dag door water te drinken heb ik hier geen last meer van, dus ga ik er braaf mee door. Wij hebben goed water hier met water dat uit de duinen komt. Toch vind ik er niets aan, ik drink dus niet met smaak oftewel bewust.
Er zijn echter tijden dat niets zo heerlijk is als een glas koud water en dat is wanneer je verhit bent en echt een droge mond hebt, dus wanneer je echt dorst hebt.
Dan is er niets zo lekker als een glas smaakneutrale drank want van smaakjes krijg je dan nog meer dorst.
amc
13 jaar geleden
amc
13 jaar geleden
Het is het bewijs dat er tenminste één kan zeggen dat diegene er niets aanvindt. Je wilt toch niet precies weten hoeveel maar óf?
amc
13 jaar geleden
Je hebt volkomen gelijk. Ik weet wel zeker dat er mensen zijn die het niet lusten. Een vriendin van mij gruwelt ervan, zij wordt er echt misselijk van en drinkt altijd thee.
Zo zullen er best meer zijn, want niet iedereen vindt alles lekker.Niet iedereen lust die dingen die een ander wel drinkt of eet. Dat is gewoon een feit en aan alles zit nu eenmaal een smaak, zelfs aan water.
Water niet lusten, lijkt me wel heel sterk. Water is smaakloos.
Soms heb ik wel dat ik zo'n dorst heb, dat water al niet meer helpt en dan neem ik maar een biertje uit pure armoede. Meestal biedt dat wel wat opluchting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja mijn vader bijvoorbeeld en mij moeder en broer maar mijn broer lust het met iets er doorheen ik niet ik ben dol op water
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen gefilterd water.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
water 'lust' men niet doorgaans
het is een essentiële levensbehoefte
ik ken aardig wat mensen die voor hun lol géén water drinken, wél koffie thee of andere drankjes.

dus ja, er zijn mensen die geen water lusten.

Toegevoegd na 1 minuut:
persoonlijk vind ik water nu en dan verrukkelijk!
gewoon, als dorstlesser, heerlijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn moeder vind water ook absoluut niet lekker omdat het koud is. Ze moet zeker 2 liter per dag drinken en zet in de morgen twee kannen klaar met 1 liter water zodat het op kamer temperatuur is.Ik merk dit trouwens ook bij de oudere mensen waar ik mee werk.Te koud roepen ze dan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn zeker mensen die geen water lusten zoals ik dus .ik drink frisdrank zonder suiker of sap of melk.ik lees hier ook dat je dan problemen heb met tanden poetsen maar dat is niet zo .dat water drink je niet op en de smaak van de tandpasta zit eraan wat je dus weer uit spuugt .dus ja er zijn mensen die geen water lusten .ik personelijk dat het bitter smaakt ik drink het wel met siroop ,en ach ik krijg genoeg water binnen als ik vruchten eet .
een jaar geleden