waar koop ik kleine marshmallows

en dan bedoel ik echt van die kleintjes!
ik kan ze nergens vinden, als ze al marshmallows hebben zijn ze groot. zijn ze überhaupt wel te krijgen in Nederland?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet zeker dat ze te koop zijn, weet alleen niet waar. Ik heb ze wel eens gezien in een supermarkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ze vroeger wel eens gezien bij AH, niet bij het snoep maar bij het exotische schap. Vroeger lagen ze ook bij de Hema en Jamin, maar eerlijk gezegd weet ik niet of ze ze nog steeds hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank jullie wel allemaal, ik ga verder zoeken!

Het beste antwoord

Volgens mij zijn ze te koop bij de Sligro. Daar mag je dus niet zomaar in, dan moet je een klantenkaart hebben. (=groothandel)

Maar misschien ken je iemand die er wel in mag?

Misschien dat Jamin ze nog heeft. Die had ze soms ook.

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor de Sligro kaart moet je ingeschreven zijn bij de kamer van koophandel, of je moet een organisatie zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

bij de supermarkt of op marktplaats
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier kun je ze bij Jamin kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij verkoopt de HEMA ook van die kleine marshmallows.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Jumbo heb ik ze laatst nog zien liggen. Bij de taartbak afdeling. Dus bij de appeltaartmix enzo...