Als je bijv. heel snel 10 snickers eet, wordt je dan minder dik dan om het uur 1??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K
Kimath
13 jaar geleden
beide lijkt me niet gezond voor je, maar wel een goede vraag :)

Het beste antwoord

Een snicker heeft een bepaalde hoeveelheid calorieën. Die wordt niet meer of minder als je er heel snel 10 achter elkaar eet.

Ik zou echter wel zeggen dat je juist dikker wordt als je er 10 snel achter elkaar eet. Op een gegeven moment is je verzadigingsgevoel namelijk weer verdwenen en vraagt je lichaam om nieuwe energie. Na een paar uur zul je dus weer wat gaan eten. Hierdoor krijg je in totaal dus meer calorieën binnen. Je 10 snickers, plus je extra eten.

Als je om het uur 1 snicker eet krijg je steeds een stukje energie binnen. Daardoor ben je dus minder snel geneigd om nog meer tussendoor te gaan eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

alleen als je er zo misselijk van wordt dat je moet overgeven, óf als je gestel zo van slag raakt dat je aan de diarree raakt zie ik een kans hierop
amigo
13 jaar geleden
je krijgt wel een hele dosis calorieen binnen, als je erna goed gaat sporten verbrand je de calorieen weer, overigens probeer ze maar eerst binnen te krijgen en te houden ..