Heeft er iemand enig idee hoeveel hagelslag er gemiddeld in een pak hagelslag zit?

en wat is de aanduiding van de eenheid ervan eigenlijk:P

je hebt een pak hagelslag, daarin zitten, hagelslagjes? korrels? enig idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.3K

Het beste antwoord

Tel zelf 10 gram en kijk dan op het pak hoeveel gram er inzit, dan weet je het in 1x.

Toegevoegd na 40 seconden:
Want sorry ik heb geen hagelslag in huis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is idd wel een handige manier om het te benaderen :) Als ik me eens verveel op een zondag zal ik de weegschaal er eens bijpakken ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi tijdverdrijf voor een saaie zondag met regen ;))"

Andere antwoorden (2)

Ja,daarin zitten idd korrels hagelslag. In een groot pak zullen er meestal meer zitten,dan in een klein pakje. Verder heb je melk, puur ,vruchten, anijs en wat al niet soorten hagelslag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van mij een plus; de vraag is ook zo lekker duidelijk ! :)
Ik heb 2 pakken 'hagel' voor me staan.
1 pak is Venz XL hagel; er zit 380 gram in een pak. Ze zeggen dat 1 portie 22,5 gram is.
1 pak is fruithagel van AH; er zit 400 gram in een pak. Ze zeggen dat 1 portie 15 gram is.
Misschien heb je iets aan deze info.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je dan de korrels niet geteld? Maar toch een + voor deze info!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moolkeesje; je hebt helemaal gelijk, daarom zal iemand me wel gemind hebben - ik had moeten tellen ! -
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
min is niet van mij hoor ;)