AH puur&eerlijk is opgebouwd uit vijf verschillende categorieën om u een zo breed mogelijk keuze in verantwoorde producten aan te kunnen bieden. Deze vijf categorieën zijn: AH puur&eerlijk biologisch, fairtrade, duurzame vangst, scharrel en ecologisch. Allemaal ondergebracht onder één herkenbaar merk met één herkenbare verpakking. Daarnaast wordt de duurzaamheid van producten binnen AH puur&eerlijk gegarandeerd door externe onafhankelijke instanties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Niet altijd. Als er biologisch op staat en er staat een SKAL nummer op, dan pas is het biologisch, anders niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik koop de meeste dingen biologisch om het beter is voor je gezondheid sommige dingen om je dan iets minder met e-nummers te maken heb in sommige biologisch producten heb je een of twee e-nummers sommige daar van zijn oranje als je het boek je heb wat zit er je eten smaakversterker 621 die vermijd ik sowieso en allelij zoetstoffen ook alleen het is onwijs duur als je vergelijk met niet biologische groente en je moet voldoende geld hebben om biologisch te eten dat vind ik wel nadeel van biologisch