Moet je frambozen die gekocht zijn in de supermarkt nog schoonmaken? En hoe doe je dat?

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is voor een zwangere vrouw (ik weet niet of dat iets uitmaakt)...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wel wassen, neem geen risico met zwangere vrouwen. Risico is niet groot er zijn ergere dingen (rauw vlees rauwe kaas gerookte zalm en voorverpakte groenten die ongewassen zijn) Houw ze even onder de kraan en dan weet je zeker dat het goed is. De kans dat er bestrijdings middelen op zitten is aanwezig, maar wilde bosvruchten zijn veel gevaarlijker. Als je meer info wil over dit onderwerp kijk even op voedingscentrum.nl

ik doe het niet, het is zulk teer spul. heb er nooit iets van overgehouden.

Wanneer ze uit een bakje komen, hoeft het niet. Heb je ze los gepakt, dan zou ik ze voor de zekerheid wel even schoonmaken.

Nee niet doen, anders worden ze week en zien er niet uit. Een zwangere vrouw zal er niets van krijgen ;)

Je kunt ze even in de hand nemen,en ze onder de kraan houden met een beetje water. Geeft je misschien een zekerder gevoel.

ik was ze altijd even met een zeef er boven daarvan gaan ze niet stuk ik vind de gedachte dat er toch vingers aan hebben gezetten vies

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100