Volgens de informatie op deze site wel. Gaat dan over de oregano, waar marjolein een variant van is.
'De bladeren en de bloemen zijn eetbaar en kunnen zowel voor het maken van een lekkere thee als voor het kruiden van allerlei gerechten gebruikt worden.'
Met dit soort dingen vaak een kwestie van je zoekmachine gebruiken.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Snuffel
een jaar geleden
Ik googlede me rot. Ik ben daar niet zo goed mee. Bedankt!
De kleine lila-roze Marjolein-bloempjes staan in compacte toefjes bij elkaar, ze hebben een heerlijke zoet-kruidige smaak. Marjolein is een echte ‘boost’ voor het immuunsysteem van ons lichaam, een zeer krachtig natuurlijk anti-bioticum en extreem sterk anti-oxidant. Het bevat veel vitamine K, Mangaan, Calcium en Ijzer, ook vitamine E, anti-oxidanten en vezels.
fremar
een jaar geleden