Kan je worstenbroodjes koud eten?

Ik heb net een worstenbroodje gegeten, maar de worst binnenin was nog ijskoud. Kan ik hier ziek van worden?

6.4K
TurfGraver
een jaar geleden
Die kun je koud eten. Geen probleem

Antwoorden (1)

Ja, dat kan en je zult er niet ziek door worden. Want het vlees dat in de broodjes zit is al gaar, dat hoeft niet te worden verhit. Vergelijk het maar met rookworst, die kun je warm maar ook koud eten.
Amadea
een jaar geleden