Werkt kleurstof uit de supermarkt kun je gebruiken op vlees?

Hoii, een beetje een gekke vraag, maar voor een experiment test ik de invloed van kleur op voedsel. En ik heb dus een blauw, groen of geel stuk vlees nodig. Kan ik dit gewoon doen met dokter Oetker kleurstof? Of heb je daar iets speciaals voor nodig, of is dit echt onmogelijk?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (1)

ja hoor, als de kleurstoffen voor consumptie geschikt zijn kun je ze gebruiken. Met de ene vleessoort zal het misschien makkelijker gaan dan met de ander, e
anneliez
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Bedankt! Enige suggesties welk vlees handig is te geruiken? Ik dacht zelf aan kip