Wat zijn de Engelse woorden voor ''pindakaas'', ''pasta'', en ''hagelslag''?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.vertalen.nu/

Het beste antwoord

Peanut butter.
Chocolate paste.
Chocolate sprinkles.

Toegevoegd na 2 uur:
'k Zag in de supermarkt dat er ook hazelnootpasta is. Dat wordt dan in het Engels "hazlenut butter".
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Peanut butter, pasta. De hagelslag weet ik niet of ze die kennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sprinkles
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hetzelfde als sproeiers ja? Bedankt hoor weer wat geleerd. :-)
pindakaas = peanutbutter
Pasta= pasta
Hagelslag= is waarschijnlijk geen vertaling voor omdat het iets typisch nederlands is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Peanuts-Noodles-Chocolate sprinkles.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry,Ik bedoel Peanut butter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Noodles zijn toch een soort van pasta dingen met iets erin?
Amadea
13 jaar geleden
Als het om het Italiaanse woord pasta gaat is noodles wél een juiste Engelse vertaling. Maar gezien de andere twee woorden heeft de vraagsteller het waarschijnlijk over broodbeleg!
peanutbutter,pasta=pasta sprinklers= hagelslag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Peanutbutter is pindakaas,en kennen ze daar zeker.
Pasta als in bami,spaghetti, macaroni is 'pasta' , Chocoladepasta is chocolate spread (zal niet makkelijk te krijgen zijn, welicht hebben ze cacaoboter ?)
Hagelslag zijn chocolate sprinkles. (Eventueel heel duur te krijgen op de afdeling taartdecoraties, evenals vlokken).

Toegevoegd na 15 seconden:
Met cacaoboter bedoel ik natuurlijk chocoladeboter.