Is dit ei gaar genoeg?

De andere kant was meer oranje/geel en waarschijnlijk beter doorbakken. Maar is dit spiegelei gaar genoeg of heb ik mezelf net vergiftigd?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.8K
crispy
4 jaar geleden
je vergiftigd jezelf niet met een gebakken ei dat niet geheel door en door gebakken is. Als een ei goed is, kan je het zelfs rauw verwerken in bijv. tiramisu.
Ritsuka
4 jaar geleden
Zolang je niet zwanger bent of een verminderde weerstand hebt, kun je prima eieren eten die niet helemaal gaar zijn.

Antwoorden (1)

nee hoor, je hebt jezelf niet vergiftigd, dat gebeurt niet zo snel. Er zullen zelfs mensen zijn die vinden dat je het ei te ver door gebakken hebt, die willen een vloeibare dooier.
anneliez