Bestaan er ook losse melkcups voor de dolce gusto?

Ik wil zelf cappuccino kunnen zetten maar met een sterke espresso. Losse melk is dis welkom i.p.v. dat ik steeds los een cappuccino pak moet kopen en los espresso pak...

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
10.1K
Erna55
5 jaar geleden
Je kunt melk in de magnetron opwarmen en met een garde tot schuim kloppen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dank je erna. Ik heb geen magnetron. En om nou voor een kopje een pannetje te pakken veel zooi te maken terwijl je even snel tijdens het werk een kop wil pakken zie ik niet zo zitten. Vandaar de vraag. Maar bedankt voor je tip
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik heb ze nog nooit gezien, maar met 1 minuut meer tijd (en een stuk goedkoper) zet je een klein pannetje volle melk op je fornuis en grijp je de staafmixer (of een garde)?

Antwoorden (1)

Jazeker bestaan die. Het merk Café Royal verkoopt doosjes met 16 melkcupjes voor de Dolce Gusto. Ik kocht ze hier altijd bij de AH maar die heeft ze helaas niet meer. Je kunt ze ook bestellen bij de Duitse websit amazon.de en daar zijn ze een stuk goedkoper dan bij de AH of bij Café Royal zelf ;-)