ik heb gefrituurde visfriet gekocht, maar ik wil het bewaren tot morgen, kan dat?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
kan wel, maar is echt niet lekker!

Antwoorden (1)

Als je het koel bewaart kan dat zeker. Het zal morgen alleen lang niet zo lekker meer zijn, want als je het dan opwarmt wordt het korstje - dat vandaag zo lekker krokant is - slap en droog.
Amadea
5 jaar geleden
Ivana
5 jaar geleden
En als je het voor één minuut in frituurvet gooit op 180gr.? Dan is het opnieuw knapperig.
teusvh
5 jaar geleden
Als je opwarmt in de heteluchtoven i.p.v. de magnetron blijft het korstje een stuk beter.