Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk systeem kan ik best gebruiken als ik meerdere gere hten tegelijk wil koken met een hogedrukpan?

Mijn Indische doktor had het over een snelkookpan met onderverdeling maar dat vind ik niet.
Ik kreeg via GV het advies om met losse onderverdeling te werken. Maar wat kan ik hiervoor best gebruiken?
Het gaat trouwens over een hogedrukpan voor op het fornuis. Ik heb geen ruimte voor nog eens een elektrisch toestel erbij.

6 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

"maar dat vind ik niet."
Je moet ook even zoeken op 'multicooker'
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
liveisgreat
6 jaar geleden
wel ik had hier de vraag gesteld waar ik een snelkoker met onderverfeling vind en het antwoord was dat ik een aparte inzet moest kopen. Dus blijkbaar is een multicooker niet zo bekend
Soms zijn er accessoires bijgeleverd, maar jij hebt waarschijnlijk een 'kale' pan zonder inzetten? Je kunt er namelijk een speciale inzet of stoommandje bij kopen wat je bijv. bovenop de aardappelen kunt zetten en met groenten vult. Je zou er dus ook een RVS stoommandje voor gebruiken, mits het de goede diameter heeft en erin past. Een voorbeeld zie je hier;
http://www.fissler.nl/producten/snelkookpannen/snelkookpan_accessoires.html
(Lees meer...)
amc
6 jaar geleden
liveisgreat
6 jaar geleden
ik heb thuis een siliconen stoommandje...zou dit ook lukken?
amc
6 jaar geleden
Ik zou het echt niet met zekerheid kunnen bevestigen. Siliconen kan goed tegen hitte dus dat zou geen probleem zijn....de afdichtingsring is namelijk ook vaak van siliconen en je kunt siliconen bakvormen ook rustig in een hete oven zetten. Ik weet alleen niet of en hoe het reageert onder hoge druk. Ik denk dat het wel zou kunnen, maar kan het niet garanderen..

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding