hoe zit het met bruto en netto in de koekjesfabriek

we willen graag weten hoe het zit met bruto en netto in de koekjesfabriek i.v.m. salaris, verkoop enzovoort

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb mijn best gedaan, maar snap je vraag echt niet. Probeer eens iets specifieker uit te leggen alsjeblieft.

Antwoorden (2)

Dan moet je dat vragen bij de betreffende koekjesfabriek. Vermoedelijk valt het gewoon onder de een of andere CAO voor productiepersoneel. En misschien heb je ook nog personeelskorting of mag je af en toe kneusjes mee naar huis nemen (secundaire arbeidsvoorwaarden).
Via een gesprek met iemand van personeelszaken kun je daar allemaal prima achter komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doen wat Marleen zegt, maar als je daar in de vakantie gaat werken met je vingers van de koekjes afblijven, want anders ben je in september de dikste meid van je nieuwe klas!