Ik heb een eetstoornis gehad en ik ben binnen 1 jaar 15 kilo aangekomen tot normaal gewicht alleen val ik nu af hoe kan dit?

Ik ben nu binnen 2 maanden 4 kilo afgevallen terwijl ik hetzelfde eet. Dus ga nu weer richting de gevarenzone met me gewicht. Weet iemand wat ik kan doen om extra aan te komen. Ik weet natuurlijk dat ik meer moet eten maar ik hou me al aan de aankomlijst en meer krijg ik niet weg. Ik wil zo snel mogelijk aankomen.
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Te snel werkende schildklier misschien.
Ligt aan symtonen die je hebt.ben je boos geagiteerd of zelfs agressief .
Trillende handen. Zweten kun je niet slapen.
Afijn bij een,geen of al deze , kun je beter naar de huisarts gaan en je bloed laten prikken.