Hoe heten die heerlijke koekjes?

Deze heerlijke koekjes zijn vierkant, mooi bruin van kleur, vernislaagje met een amandeltje bovenop. Ze zijn heerlijk bros en toch krokant.
Wie-o-wie weet hoe deze koekjes heten? Een zoektocht bij Appie in het schap leverde niks op.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Het beste antwoord

Bedoel je pitmoppen? Pitmoppen zijn ook echt oud-Hollandse koekjes. Het is een heerlijk vierkant koekje waar ook nog eens twee halve amandelen op zitten.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Topper! Die zijn het inderdaad! Bedankt Nick!