Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bij welke supermarkt kan ik chocolade repen kopen waar minimaal 70% cacao in zit?

Toegevoegd na 33 seconden:
In verhouding goed is met de prijs.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ligt eraan wat jij een goede prijs vindt.
tinus1969
7 jaar geleden
Zowel AH als Jumbo hebben in mijn ervaring diverse repen met meer dan 70%.
Dus ik begrijp de vraag niet helemaal.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Verkade Extra Puur heeft 75% cacao. Niet in elke supermarkt verkrijgbaar, maar o.a. wel bij AH.

Toegevoegd na 1 minuut:
AH heeft ook van het eigen merk biologische chocoladerepen Extra Puur met 72% cacao.

Toegevoegd na 5 minuten:
En als ik even google op 'Chocolade Extra Puur' kom ik heel veel merken tegen. Zowel huismerken van supermarkten als Biologische en Max Havelaar Chocolade. Keuze genoeg, dus.
(Lees meer...)
7 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Cote d'or heeft meestal chocolade met 70% cacao wel niet zo goedkoop maar vind je in bijna elke supermarkt ook in grote ketens zoals de carrefour of makro vind je het gemakkelijk en kan je meerdere merken vergelijke
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Premium chocolade Moser-Roth van de Aldi. Ik zou de 70% cacao variant proberen, de 85% is net iets te robuust, die gebruik ik voor home made brownies. Ze zitten in een lange kartonnen doos individueel verpakt à 5 x 25gr (125gr totaal). En kosten beduidend minder dan andere premium merken bij andere supermarkten. Lindt zou een tweede optie kunnen zijn als het je alleen om de smaak gaat van echte chocola verkrijgbaar bij de supermarkten, maar is ook veel duurder.
(Lees meer...)
7 jaar geleden
Als je geluk hebt bij de Lidl, de Arriba Superieur in 70% en 81%. Zijn eigenlijk altijd uitverkocht...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Inderdaad, bij de Aldi heb je 70 of 85%. Ook kan je voor rond de 2 euro bij ekoplaza en waarschijnlijk ook andere ekowinkels verkrijgen. Ik vind de kwaliteit van de chocola daar beduidend beter en minder gezoet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding