Is mijn HelloFresh account echt opgezegd?

Een tijd terug heb ik mezelf een HelloFresh flexibel abonnement aan laten praten. De eerste box kreeg ik met 50% korting, als voorwaarde dat ik minimaal 2 boxen zou afnemen. De eerste box heb ik al een tijd lang ontvangen, maar de tweede box heb ik tot op heden steeds uitgesteld (€34 voor 3 maaltijden vond ik toch erg duur).

Echter heb ik nu geprobeerd mijn HelloFresh account te deactiveren, en dit lijkt gelukt te zijn. Ik heb netjes een bevestigingsmail ontvangen en mijn account is ook geblokkeerd op de site.

Wat ik vreemd vind is dat in de algemene voorwaarden staat dat je een abonnement pas op kunt zeggen na twee leveringen, terwijl het mij nu toch lijkt te zijn gelukt.

Weet iemand of er misschien iets is veranderd in de voorwaarden van het flexibele lidmaatschap waardoor dit kan? Of dat er een addertje onder het gras zit?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wij hebben ook HelloFresh gehad en weer opgezegd,je account is opgezegd maar je zal toch echt nog 1 box krijgen volgens de voorwaarden,dus geen addertje onder het gras.
Nog 1x betalen dus(wij kregen later ook nog een gratis box en de vraag of we misschien toch klant wilde blijven-
Niet gedaan natuurlijk)

Antwoorden (1)

Bij Hello Fresh is alles best wel vaag, en nooit helemaal duidelijk.
Kost vaak moeite om ergens achter te komen, maar het makkelijkst is toch om er even achteraan te bellen of zij het voor je kunnen controleren.