hoeveel kost het ongeveer om een voedingsschema te laten samenstellen?

Ik ben de laatste paar maanden niet helemaal fit en merk dat ik de hele tijd moe ben. Daarom zoek ik een echt voedingsschema (niet zo'n algemeen schema maar een persoonlijke).

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Erna55
8 jaar geleden
Waarom denk je dat je vermoeidheid door "verkeerde" voeding komt?
Ritsuka
8 jaar geleden
ga eerst eens naar de huisarts om o.a. je bloed te laten controleren.
Als het nodig is kan de huisarts je doorsturen naar een dietist voor een schema. Dit krijg je over het algemeen vergoed via je zorgverzekering, volgens mij zat er 2-3 uur in basispakket.
Ivana
8 jaar geleden
Ritsuka, correct, plus! :)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Eigen risico?
Dan betaal je dus gewoon volle bak en heeft de vraagsteller er niks aan.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Een half jaar geleden heb ik mijn bloed al laten controleren en er was niets gevonden. Vandaar dat voeding mij de meest logische oorzaak en oplossing lijkt.
Ritsuka
8 jaar geleden
Had je deze klachten half jaar geleden ook al?
Is bloeddruk, Hb gehalte etc ook gecontroleerd?
hoe is je slaap en stressniveau?
Wat zei je huisarts over deze klachten?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ja dit heb ik al een hele tijd. Huisarts zei dat er niets mis was. Soms stress (niet meer dan normaal) en slaap ook wel goed.

Antwoorden (1)

Een kleine € 600,- als je een dieet via metabolic balance krijgt aangemeten.
Voor meer info zou je hier kunnen kijken: http://www.myo-varix.nl/pagina60a.html