Is de nasi in blik van Kung Fu of Koen Visser uit de handel genomen?

Een "guilty plesire "voor nu en dan,begeleid met ei en tomaten.
ik zou willen weten waar hij NU nog te koop is.

8 jaar geleden
9.7K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, wij missen hem ook sinds een paar jaar. Hier in geen enkele winkel meer gevonden.
Net als geschrapte kriel in glas, was het altijd makkelijk om in huis te hebben voor noodgevallen omdat het zo lang houdbaar is.
flyingcrow
8 jaar geleden
Ja,Pokemon,als ik het had geweten had ik nog een aantal blikken ingeslagen,toen ze er nog waren!

Het beste antwoord

Koen Visser bestaat al lang niet meer, maar Kung Fu is nog steeds te koop bij AH.
Zie hier:
http://www.ah.nl/producten/product/wi123659/kung-fu-nasi-goreng