Wie weet waar nog boerenbont servies te koop is?

Mijn schoonzusje heeft een kompleet servies gehad, maar mist nu een aantal stukken, wie kan helpen?

Toegevoegd na 10 uur:
Dit is wel héél raar.. Dit is niet mijn vraag! Deze vraag heb ik nooit gesteld. Hoop wel dat degene die mijn profiel heeft weten te hacken een goed antwoord krijgt!
Gr. van de échte Wijdan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je was me net vóór!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit was 'n vraag van mijn moeder (heeft per ongeluk via mijn inlog ingelogd en haar vraag gesteld). Ze heeft mij gevraagd jou de punten te geven omdat jij 't eerste was. Ze wil jullie allemaal bedanken voor de antwoorden en haar schoonzusje is ook blij met de antwoorden!

Andere antwoorden (6)

Wat jammer dat je schoonzusje nu een aantal stukken mist, want het is een prachtig servies.
Misschien dat ik je kan helpen met deze site http://www.boerenbontschuur.nl/
Zowel nieuw als tweedehands ter krijgen.
Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op marktplaats wordt nog genoeg aangeboden..
Nieuw is het hartstikke duur.
Of kijk met koninginnedag eens op de rommelmarkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In kringloopwinkels kom je het nog regelmatig tegen.
Dus speur eens kringloopwinkels in de omgeving af en toe af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de site Tweedehands.net wordt het nog aangeboden.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onlangs zag ik het ook bij Blokker staan....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Slot-huishoudmarkt te Enschede, wees er snel bij, want ze gaan sluiten en ze zijn nog maar enkele dagen open. Wie weet wel voor een prikkie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij slot is er al jaren sprake van dat zij gaan sluiten .