http://www.studenten.net/lifestyle/koken/22593/studenten_net_test_wegwerpbarbecues

Er zijn verschillende wegwerp barbecues door verschillende studenten getest (zie de link) Bij hen bleek de beste van de Lidl te komen en die brandde 1½ uur. De andere modellen van AH, Action, Coop en de milieuvriendelijke Lokki die het ook 1½ uur lang deed maar het vlees niet warm liet worden, slaagden er niet in om het vlees lekker te grillen.

De afmetingen zijn niet allemaal hetzelfde, dus kan je moeilijk aangeven voor hoeveel personen je kunt roosteren. Je kunt ervan uitgaan dat bij de meesten 5-6 satéstokjes naast elkaar kunnen liggen als je ze zelf maakt met grotere stukjes vlees. Heb je grotere schouderkarbo's, dan kan je er ong. 4 op kwijt of 6 als ze kleiner zijn en de BBQ langwerpig. Met 4-5 personen is het dus goed te doen als je niet al te vlug klaar vlees hebt. Heb je vlees dat snel klaar is en relatief klein van proportie, dan kan je met meerdere personen ervan eten. Zes personen moet dan te doen zijn of meer, maar de rest zal dan even moeten wachten en je kunt dan dus niet gelijktijdig eten en is hij uitgebrand dan zal men nog honger hebben. Dan kan je er beter twee van nemen.
amc
8 jaar geleden
flyingcrow
8 jaar geleden
Bedankt!
flyingcrow
8 jaar geleden
Jammer dat ik niet allebei de antwoorden als beste kan aanklikken!
Allebei bedankt!

Andere antwoorden (1)

als je hem goed heet stookt haal je de 2 uur wel ermee
en tot 6 personen moet lukken
als je er even 6 hamburgers in gedachten op ziet liggen
eventueel spareribs erop halveren 12 sateetjes moet lukken
8 jaar geleden
flyingcrow
8 jaar geleden
Bedankt!