Welke vitaminen zitten er in de karnemelk van LIDL?

Ben ook benieuwd naar die van de andere supermarkten, maar vooral die van LIDL, omdat het daar relatief goedkoper is.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K
Amadea
8 jaar geleden
In elk pak karnemelk zit toch in principe hetzelfde? Volgens mij maakt het niets uit in welke supermarkt je het koopt.
Ritsuka
8 jaar geleden
ongeveer dezelfde vitamines lijkt mij hoor
Ritsuka
8 jaar geleden
en het is een natuurproduct, dus je hebt altijd variatie in samenstelling
Utrecht
8 jaar geleden
@panteau: bullshit over de reguliere karnemelk.
Ook reguliere karnemelk wordt gewoon gefermenteerd (en daarbij ontstaat melkzuur, geen citroenzuur....).
Bron: eigen werkervaring bij de grote zuivelaars.

Antwoorden (1)

Karnemelk is gelijk bij welke supermarkt je het koop er mag geen verschil in zitten ?