Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de vulling van de Wasa Sandwich crackers ergens te koop?

Ik ben dol op Wasa Sandwich. Die kleine verpakkingen met daarin 2 wasa crackers en een lekkere vulling.

Weet iemand of die vulling los te koop is?
En waar zou ik die dan kunnen kopen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik zou als ik jou was eens heks'n kaas proberen. Gewoon in de supermarkt te koop

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De vulling van die crackers is niet los te koop, maar er is wel iets dat er op lijkt. Je zou bijvoorbeeld de tubes van Danish Chef kunnen proberen, in veel supermarkten te koop. Dat is ook een soort dikke roomkaas met een smaakje.
(Lees meer...)
bamibal
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Okee, bedankt!
Dan ga ik die eens proberen.

Andere antwoorden (1)

Ik zie op de verpakking staan Cream Cheese. Dat is roomkaas, en is gewoon als beleg te koop. Ik heb het vaak van de Lidl, Goldessa merk, maar je hebt bijvoorbeeld ook Philadelphia in verschillende smaken.
Of het precies hetzelfde smaakt weet ik niet, ik ben niet bekend met die wasa crackers, maar dat is de vulling die er in zit.

Toegevoegd na 1 minuut:
https://www.philadelphia.co.nl/producten/Philadelphia%20Smaken?depth=1&categoryId=497&provider={031ACA54-1573-43D9-9196-71AA1B8E3384}
(Lees meer...)
Ritsuka
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor het reageren, maar:
Ik bedoelde eigenlijk of exact dezelfde vulling los te koop is. Dus van Wasa.
En ik wist al dat Cream Cheese roomkaas is hoor, maar de cream cheese op de wasa cracker smaakt inderdaad anders ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding