In de supermarkten. De prijzen staan vaak gewoon onder de artikelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1. Als je de kosten van levensonderhoud, waaronder de prijzen van levensmiddelen en dranken, wil vergelijken tussen verschillende steden, zowel nationaal als internationaal, dan kan dat op websites als www.numbeo.com en www.expatistan.com.

2. De Consumentenbond doet regelmatig onderzoek naar de kosten van een aantal standaard boodschappen (een mandje vol) bij een aantal supermarkten. Uit die vergelijkingen komen soms verrassende resultaten. Kijk voor meer informatie op de website van de Consumentenbond: www.consumentenbond.nl.