Als je hom of kuit tegenkomt in een blik haring in tomatensaus,is het er dan bewust ingelaten bij het inblikken?

Ik tref ooit hom of kuit in een blik sardellen of haring ,voor mij is dit een delicatesse.

9 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Denkelijk per ongeluk. Niet alle sardines of haringen worden helemaal leeg gehaald, tot vreugde van lekkerbekken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Per ongeluk. Als er haring in tomatensaus wordt beloofd, krijg je haring in tomatensaus, niet anders.
Als ze het er bedoeld in hadden laten zitten, moest het op het blik staan. "haring en hom of kuit in tomatensaus", of er had bij de ingrediënten moeten staan dat er mogelijk hom of kuit in zit.