bestaat er een goedkopere versie van Ben&Jerry's?

Weet iemand of er een goedkoper merk ijs bestaat met de smaken cookie dough of fudge Brownies? Ik vind die smaken van Ben&Jerry's namelijk erg lekker, maar alleen zo duur...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
aldi... net zo lekker
Ritsuka
9 jaar geleden
Alsi idd
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zeg lidl daar hebben ze ook de coockie ddough

Het beste antwoord

Ja bij de Lidl het merk weet ik niet uit men Hooft maar ik weet dat het 1,50 euro scheelt van de echt b&j
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deze geprobeerd, smaakte goed

Andere antwoorden (3)

Ja hoor er zijn wat huismerk alternatieven, waaronder die van Albert Hein.
Goedkoper....maar toch niet helemaal qua kwaliteit het zelfde.
Proeven en zelf beoordelen dus.

http://smaakpapil.blogspot.nl/2013/07/ben-cookie-dough-vs-cookie-dough-ah.html
9 jaar geleden
Aldi en Albert Heijn hebben beide een goed alternatief!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij de aldi letterlijk na gemaakt maar het scheeld maar 1 euro geloof dat ze 3,50 kosten of 4,50 hoor toch van iemand beter net beetje meer kan betalen echte toch lekkerder is weetje wat nog lekkerder en leuker is ben en yerrys heeft een zelf ijsmaak boek hierin staan de resepten kun je zelf het ijs maken! boekje kost maar 10 euro t e bestellen via bol.com