Bestaat er een overzicht van wat voedsel bevat?

Mety name groente en fruit zijn vaak onduidelijk wat voedselwaarde betreft. Zijn ze ergens speciaal goed voor of juist slecht...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
wil je weten wat er in zit of waar het voor dient?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beide
Ritsuka
9 jaar geleden
gewoon de vitamine of het mineraal intypen bij Google of het Wikipedia artikel opzoeken, dan weet je waar het voor dient in je lichaam.
Er bestaan niet echt slechte stoffen die in groente en fruit zitten, het gaat om de dosis. Te veel water is ook dodelijk

Het beste antwoord

Ja, er bestaan voedingswaardetabellen. In boekvorm te koop, maar tegenwoordig ook heel eenvoudig op internet op te zoeken.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
genoeg informatie