Op welke rotterdamse markt kun je vrijdag vis kopen ?

Omdat er onverwachts familie komt morgen wil mijn vriend Horsmakreel klaar maken. Maar dit is volgens mij alleen op de markt verkrijgbaar... En zijn op vrijdag 4 markten in Rotterdam. Op welke markt verkopen ze vis ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Meestal staat er op iedere markt wel iets van een visboer. Ik weet niet in welk deel van Rotterdam je woont, maar er zit in ommoord ( bij station hesseplaats) een redelijk goeie visboer en misschien dat de visboer op Delfshaven ( vlak bij ingang metro delfshaven) wat heeft, maar die ken ik niet heel goed. En anders als je wat te besteden hebt, misschien langs Smid Zeevis rijden. Die zullen je zeker kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet niet waar je woont maar op de grote visserijstraat in delfshaven staat een redelijk grote markt op vrijdag daar zullen best wel een aantal viskramen staan