Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (1)

Verschillen zijn er zeker.
Je kan het vergelijken met een wagen, een Fiatje en een Mercedes zijn beide wagens maar aan de ene hangt een hoger prijskaartje dan aan de andere en je hebt meer luxe aan de ene dan aan de andere.
Ook met horeca-materiaal geldt dit. Het ene merk is al wat duurder dan het andere en je hebt wat meer toeters en bellen aan het ene merk dan aan het andere.
Maar om nu te zeggen dat ene merk steekt er bovenuit....? Hmm niet echt. Ik heb al gewerkt met fornuizen die letterlijk een fortuin kosten en met fornuizen die maar een vierde hiervan kosten en op beiden kookte het water op 100 graden C. Ik bedoel hiermee dat het merk niet zozeer veel uitmaakt als je maar een kwalitatief degelijk toestel hebt.
Volgens mij moet je bij de aankoop gewoon je ogen goed openhouden en alles eens goed vergelijken. Daarna neem je een beslissing die je je budgettair kan veroorloven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding