Wat zijn de voordelen en/of nadelen van een koelkast met laden?

Toegevoegd na 2 uur:
Bedoeld wordt een moderne

koelkast met meerdere laden die dus aan de voorzijde dicht zijn.
Het voordeel is.o.a. dat de temperatuur beter bewaard blijft, maar zijn er ook nadelen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zijn er ook koelkasten zonder laden?

Het beste antwoord

Voordelen:
- Als de koelkast laag staat, bijvoorbeeld onder het aanrecht, hoef je niet steeds door de knieën om te zien wat er in zit. Van boven heb je een goed overzicht van de hele lade.
- Er is minder kans dat je bepaalde artikelen over het hoofd ziet.
- De kou blijft beter in de koelkast.

Nadelen:
- Afhankelijk van het type koelkast is het schoonmaken soms lastig. Dat geldt niet voor alle ladekoelkasten.
- Een ladekoelkast is duurder dan een gewone koelkast.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een koelkast heeft meestal { niet altijd } een groentelade, deze heeft het voordeel dat de groenten apart maar toch bij elkaar liggen, en minder snel verdrogen en meestal op de juiste bewaar temperatuur liggen.