Hoe lang moeten waterijsjes in de vriezer?

Ik heb zelf waterijsjes gemaakt en ik vroeg me af hoe lang ze ongeveer in de vriezer moeten. Ik weet niet hoe koud mijn vriezer is maar stel voor een standaard vriezer.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
19.1K

Antwoorden (2)

Minimaal toch wel 3 uur voordat ze geheel bevroren zijn, dan ga ik uit van die vries lollies die ik wel eens koop in de supermarket. Dan moet ik ze wel uit de verpakking halen en in het koudste gedeelte (bovenin) van de vriezer liggen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het koudste gedeelte van de vriezer is bovenin en niet beneden in, vlees ook altijd in de vleeslade bovenin en het brood onderin. Gaat hier dus niet op.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
tenzij het zo een losse (vierkante vriezer) is dan heb je wel gelijk ja, ik ga uit van een lade vriezer icm koelkast :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja ik heb een ladevriezer :) ik heb ze er nu 3 en half uur inzitten, ik ga nu kijken of ze al goed zijn
1,5 uur las ik.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Wáár las je dat?
Het zal van de invriesstand van het apparaat afhangen hoe lang het duurt...