waarom stinkt mijn contactgrill zo?

Elke keer als ik mijn contactgrill gebruik en er vlees op will grillen komt er veel stank vanaf, en ruikt gelijk het halve huis ernaar.
Hoe komt dat? en kan ik er wat tegen doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (1)

Daar is toch maar 1 reden voor, er is ergens iets achtergebleven dat aan staat te branden als je hem aanzet.

Voor de hand liggend: het ding een keer goed schoonmaken.

Maar dat had je vast al lang gedaan, dus dan moet je zoeken naar een plek waar bijv vet onder de gril gelopen kan zijn. Dat staat dan enorm te roken en stinken als de grill heet wordt.

Goed inspecteren dus, desnoods (als hij koud is) met een wattenstaafje in gleufjes ed peuteren om te kijken of het vies is.