Waar kan ik 100% pure kokosolie kopen in België?

Als ik zoek naar plaatsen waar je 100% pure kokosolie kan kopen, vind ik altijd winkels in Nederland of webshops. Weet iemand waar ik dit kan kopen in België in de winkel (dus niet op internet)?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Opletten met de woorden 'bio', 'raw', 'virgin',... want er is geen regelgeving bij cocosolie producten. De meeste zijn geraffineerd (slecht) en zijn door een onhygiënisch productieproces ontkleurd, ontgeurd, ... om daarna een geur toe te voegen. De geraffineerde zijn keihard en smelten pas bij 30°C, de zuivere bij 25°c. De grootste bulk cocosolie komt dan via Engeland Europa binnen en elke 'fabrikant' zet er dan zijn eigen label op. Pure marketing leugens ! Onder andere Royal green is wel een goed product. In welke winkelketen kopen? Mijn ogen zijn nog maar pas geopend en heb nog het ALDI-potje. Ik moet ook op zoek!

Antwoorden (4)

Bij gezondheids- en wellnessketen Essenza.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je gaat zeker een DIY maken?! Ik ben er ook naar opzoek
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik gebruik al heel lang kokosolie om te bakken en maak er chocopasta van. ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankje!
in de delhaize en in de hyper carrefour heb ik da al eens gezien en in de bio-winkels kan je dat ook altijd vinden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan 'pure kokosolie' kopen in de 'Toko's' in België.

1)
Merk: KTC
Land van herkomst: bedrijf is Brits, maar de inhoud komt uit allerlei landen
Etiket: Pure Coconut Oil
Ingrediënten: 100% pure kokosolie
Prijsindicatie: € 3,50 (500ml)

2:
Merk: Royal Green
Land van herkomst: niet vermeld
Etiket: Extra Virgin Coconut Cream
Ingrediënten: 100% biologische kokosolie (vloeibaar bij >25C)
Prijsindicatie: € 8,95 (325ml in glazen potje)

3)
Merk: Royal Green
Land van herkomst: niet vermeld
Etiket: Extra Virgin Coconut Cream
Ingrediënten: 100% biologische kokosolie (vloeibaar bij >25C)
Prijsindicatie: € 3,95 (250ml in plastic potje)

Toegevoegd na 2 minuten:
Hier vind je waar er 'Toko's' zijn in België
(Bron 2)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
G&W of de Tuinen