kan je nog van de promotie genieten als de rekken leeg zijn in de supermarkt?

Je wil een artikel in promotie kopen, maar helaas is het niet meer aanwezig in de winkel. Kan je het dan nog bestellen en de week erop afhalen aan de promotieprijs? Is de winkelier dit niet verplicht om te doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet niet of het verplicht is, maar ik heb gezien dat de Albert Heijn dit aanbied. Dan kun je bij de servicebalie een bon krijgen, waarmee je het product de week daarna voor de actieprijs kan halen.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Van Albert Heijn tevreden, die geven inderdaad een bon bij servicebalie , maar niet elke supermarkt doet dit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tenzij er in de advertentie staat: "op = op" of "zolang de voorraad strekt".
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Jep de AH reclamecheque. Ik weet niet of de andere spuermarkten dit aanbieden.