Als op een bakje gemarineerde kippenvleugels bijv 500gram staat, is dit dan mét of zonder bot?

Lijkt mij incl. bot, dus totale gewicht. Wat dus inhoudt dat het gewicht zonder al de botjes bijv de helft minder is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Reddie
10 jaar geleden
Hoe zouden ze het gewicht kunnen bepalen zonder bot?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Reddie; bepaalde weegschalen kunnen verschillende dichtheden meten.

Het beste antwoord

Dat gewicht is altijd inclusief de botten die er inzitten.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt +, er is ook geen gewicht vast te stellen zonder de botten, dan zou het vlees gescheiden moeten worden van het bot, wat de consument niet wil, dat kluiven is juist hetgeen waarvoor je de vleugeltjes koopt.