Hoeveel kcal in Unox noodles?

Ik gebruik de olie er niet bij. Ik eet het bijna elke dag in de middag en avond rond deze tijden. Hoe "erg"is het nou eigenlijk en hoeveel kcal zitten er in ? Het is de kip versie.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.9K
Ritsuka
10 jaar geleden
het is wel erg veel zout.
Wat eet je verder nog op een dag dan? wel genoeg groente, fruit en andere dingen die je nodig hebt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik hou van groente! Verder varieert het heel erg.. ik ben een beetje ongezonde eter maar harde sporter dus hou me lichaam zo in evenwicht.
Ritsuka
10 jaar geleden
als je verder genoeg groente, fruit en eiwitten binnenkrijgt is het niet zo erg om te eten, maar probeer ook eens af te wisselen met rijst of aardappels of zo. Dan lijkt het mij geen probleem.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke top. Ben gek op noodles fijn om te horen dat het niet eens zo heel slecht is. Ze zeide wel dat de olie slecht was dus laat die er gewoon buiten.
Ritsuka
10 jaar geleden
als je een toko in de buurt hebt zitten, daar kun je ook noodles kopen. In grotere verpakking, kun je je eigen kruiden er bij doen.
Ben je denk ik nog goedkoper uit, en hoef je niet die kruiden en olie zakjes weg te doen. De olie die bij de noodles zit is dierlijke olie, uit restafval gemaakt volgens mij. Je kunt wel plantaardige olie bij je noodles doen.
Amadea
10 jaar geleden
Op de verpakking moet staan hoeveel calorieën een portie geeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar ik neem aan Dat er in dat aantal ook olie bij is toegevoegd.

Antwoorden (2)

dit zit er in een portie noodles
Calorieën per 100 ml 72.5
Energie (Joule) per 100 ml 304.5
Eiwit 1.5
Koolhydraten 11.0
Vet 2.5
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
dat is per 100 ml, dat is niet een portie.
volgens mijn.voedingscentrum.nl zit er in een opscheplepel (50 Gr. gekookt met zout)
71kcal , 0,4 g vet , eiwit 2,5g koolh. 13,8g vezels 0,7
Ga zlf een na mijn voedingscentrum.nl daar zit een caloriechecker bij en kun je alles invullen en bekijken.
groetjes koska