Kan je kroketten ook goed klaarmaken in een microgolf?

Kan men diepgevroren kroketten (bv van de Aldi) ook klaarmaken met een hetelucht-microgolfoven? en hoe moet men dat doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
9.4K
Ritsuka
10 jaar geleden
word niet lekker, sowieso heel bleek
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er bestaan wel speciale frieten en kroketten die je zonder vet kan bakken, maar die hebben een speciaal keukenapparaat nodig. Ik zag dit de mensen van mijn gastgezin in Engeland doen. Raar systeem, de echte Belgische frieten zijn toch beter hoor

Het beste antwoord

Nee, je gaat het krokante korstje missen. Het wordt een soort van ragout-brei met paneermeel.
jc54
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
en heel bleek buitenlaagje

Andere antwoorden (1)

kroketten in de hetelucht oven/ microgolf bakken gaat niet echt daar heb je olie voor nodig
maar je kan ze bevroren omwikkelen met een plakje bladerdeeg en op 180 gr.in de hetelucht oven bakken tot ze goudbruin zijn dat lukt wel ,je hebt dan wel geen kroket maar een ragoutbroodje
en die zijn heerlijk