Worden soepmerken als unox, honig, struik en california in elke supermarkt in Nederland verkocht?

kan ook per merk beantwoord worden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Specifieke merken als Unox, Honig en Stuik uit Nederland worden meestal in elke Nederlandse Supermarkt verkoopt, soms die van uit het buitenland zoals Lidl van Duitsland. Calafornia niet, is amerikaans en heb hem nog nooit gezien in welke supermarkt dan ook. Dus het ligt aan de Nationaliteit en populairiteit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
♫ California soep, die is pas lekker! ♫
Dat soepmerk is wel degelijk in Nederland verkocht. Ik denk tot eind jaren zeventig.
Niet elke supermarkt verkoopt alle A merken. Vooral Lidl verkoopt veel alternatieve merken/eigen merken.

Supermarkten hebben een vrije keuze om eigen assortiment samen te stellen en als de inkoop prijs hoger is dan waarvoor zij het kun of willen verkopen, dan zullen zij het niet inkopen.