hoe kom ik aan frikansaus?

De frikansaus van oliehoorn is vervangen door wimpiesaus, aldus oliehoorn. Dit lijkt niet op elkaar, en vind het dus ook geen goede vervanger. Iemand enig idee hoe ik aan de enige echte frikansaus kan komen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

volgens oliehoorn wordt het nog steeds verkocht ,en zeker in een cafetaria
misschien kan je het op deze manier verkrijgen dat ze een pot voor je bestellen
maar op de link kan je zien waar er een adres is in je buurt moet dan wel je postcode in vullen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt.. de snackbar hier heeft het nog.. maar wil n fles thuis. Bij Sligro bijv hebben ze t ook niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als je iemand kan van een cafetaria of de baas kent omdat je er regelmatig komt kan je toch vragen of hij een extra pot wilt bestellen ,je zet die pot in de koelkast en schep een klein potje vol voor gebruik dan heb je voorlopig genoeg ik heb dat ook eens gedaan tot ik mijn saus in Belgie had gevonden