kun je in elke afzuigkap een koolstoffilter plaatsen?

ik kom in een huis te wonen waar je gewoon een afzuigkap met afvoer mag plaatsen, nu moet het er een zijn met een koolstoffilter, dus dacht ik kun je dat in elke afzuigkap plaatsen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.7K

Het beste antwoord

De filters kan je bijsnijden. Dus als er een gewone filter inzit dan ken je re wel een koolstofilter in plaatsen. Denoods door enkele stukken te gebruiken, maar wel zien dat deze goed aansluiten of over lappen
Bij een metaalfilter moet je dan eens bekijken dat je er ook een andere filter bij kunt plaatsen
Robby BB
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dank je wel ik ga kijken of een kap kan vinden met een gewoon filter in

Andere antwoorden (1)

Bij volgende merken kan dit:
ABK InnoVent afzuigkappen AEG afzuigkappen

Airo Design afzuigkappen Ariston afzuigkappen

Atag afzuigkappen Axiair afzuigkappen

Boretti afzuigkappen

Berbel afzuigkappen Bora afzuigkappen

Bosch afzuigkappen Candy afzuigkappen

Elica Afzuigkappen Etna afzuigkappen

Fagor afzuigkappen Falmec afzuigkappen

FIM Jesi afzuigkappen Franke afzuigkappen

Gutmann afzuigkappen Homeier afzuigkappen

Itho afzuigkappen Küppersbusch afzuigkappen

Miele afzuigkappen Pelgrim afzuigkappen

Siemens afzuigkappen Smeg afzuigkappen

Teka afzuigkappen Whirlpool afzuigkappen

Zanussi afzuigkappen

ik heb zelf een Electrolux en daar bij gaat dit niet.
fremar
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
Mijn Siemens heeft metalen filters, daar kan ook geen koolstoffilter in.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Ivana: mogelijk dat er in de kap, voor de motor een (ronde) filter geplaats kan worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aan deze lijst heb je trouwens niks.
Lang niet alle modellen van deze merken hebben de mogelijkheid tot het plaatsen van een koolstoffilter.